torsdag 22 oktober 2009

Yeah!

Yes box.
Nyss hemkommen från första gympasset på ett halvår.
Kändes förbannat bra, och kan någont tala om för mig varför i helvete jag slutade träna?
Nepp, men det kan jag. För att jag var en jävla latmask. Och utan pengar. Men mest latmask. Annars kunde jag ha satt andra saker åt sidan och tränat ändå. Så jag är lat. Eller var. Vetefan. Men nu ska det bli ändring på det iallfall. Yey :)

Men dagens alltså:
Snälla, underbara små människor. Man går och tränar för att träna. Man blir svettig när man tränar. Det bara är så. Det hör liksom till hela grejen.
Varför sminkar man sig innan man ska träna? Okej, jag fattar grejen när man redan har smink innan och går och tränar. Fine liksom. Så gör de flesta. Men vad är grejen med att dra på massa foundation innan man tränar, och sedan noja sig över att den rinner? Vad tror du? Näe va, den rinner säkert inte när du blir svettigt.
Fast i och för sig, det var ju liv om att man blir svettig också. HALLÅ jösses. Näe, men seriöst. Ge er. Ärligt talat. När man tränar på gym är liksom halva grejen att man svettas som en gris och blir röd i ansiktet. Trött liksom.
Många människor (jag själv, tillexempel) tar detta som ett tecken på att jag jobbat hårt och verkligen fått ut något av träningen. Ni gnäller. För det är ju sååååå pinsamt. JA, men gå ut och traska en sväng i maklig takt istället. Då slipper ni svetten och tröttheten och kan ha hur mycket smink som helst på. Förresten så värmer det nog ansiktet lite också, så ni inte fryser lika mycket när ni går.
Äsch. Jag vet, jag borde inte bli irriterad. Men det är svårt, faktiskt. En annan vill ju liksom träna ifred utan allt det där livet. Bah.

Meeeeeen så ere.
Facebook funkar fortfarande. Det gör mig lite ledsen faktiskt. I ögat liksom. Jag hade ju tänkt berätta för omvärlden att jag varit duktig och tränat. Sätta lite press på min projektvän Kajsa med ;D haha.

Äh, får väl hitta på något annat att göra.
PUSS

1 kommentar:

  1. åh, jag förstår dig vad du menar, håll er hemma om ni inte vill synas då! aja, vad jag inte förstår är varför du inte kommer in på facebook, jag gör ju det?

    SvaraRadera