onsdag 28 oktober 2009

Personal Jesus

Yes.
Det lyssnar jag på nu. Med Depeche. Och det är sjukt hur de får mig att minnas dagar med Cao i hennes rum när vi bara chillade och snackade. Och hur sjukt längesedan det var, senast måste ha varit i sexan eller sjuan. Det är.. 7-8 år bakåt i tiden. Jösses, vad tiden går fort.

Det pratade jag och Basse om förut i bilen förresten. Hur fort tiden går alltså. Fort, kom vi fram till. Vi har gått två månader i skolan. Det känns som en vecka. Alltså, första terminen är snart slut. Snart börjar idrotten istället. Vilket i och för sig är jävligt nice. Nollningsgänget back on track liksom. + Robin och Lalle (?). GÖTT säger vi om det.
Men jag kommer ju sakna att gå med de andra nötterna, typ Erik och Adam och Marko och Deni och David och den där högen. Ganska mycket faktiskt. Och det är ju tråkigt. Men ni lär inte slippa mig ändå, MOUHAHAHAHAHAHAHAHAHA (tänk elakt skratt. typ häxa. eller elak läskig gubbe i serie. ni fattar grejen)

Men näe, nu äre dags för mig att dra mig, ska tanka och hämta Mälis.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar