lördag 24 oktober 2009

Stress!

Yes. Stress och trötthet är vad jag har känt idag. Trötthet känner jag även nu. Känner mig faktiskt rätt slut, om jag ska vara ärlig.
Upp tidigt i morse för att hämta Mälis och köra in till HAIR där Katjastjärnan fixade till oss. Mälis blev så förbannat fin i håret och jag ser ut som vanligt, helt underbar alltså ;)
Tog bilen mitt i allt och åkte till systemet där jag träffade Martin och pratade lite. Lille vän, hoppas körningen gick bra idag! Sedan blev det en rush tillbaka till HAIR, lite snabbsminkning, snabbkäkning och sedan var det catwalk. Haha, skoja att man kände sig dum :P TUR att man inte är modellig av sig. Hahaa. Jaja, mys vare.
Dumpade Mälis hemma hos henne och körde hem, men när jag kom utanför mitt kära hus kom jag på att jag skulle åkt till maxi och handlat scampi så det var bara att vända lille toyyen och brumma iväg igen.

Kom hem nyss, så nu blir det nog att sitta här en stund. Lyssnar på Whitney Houston. Hon är ju fruktansvärt bra. Just nu äre "Where do broken hearts go". Jag kan inte hjälpa det, jag älskar kärlekslåtar. Så äre med det.

Nähepp, ska sitta här, sedan blir det ner och chilla några timmar. Ikväll blir det middag med gänget, och sedan antagligen utgång. FAAAAASEN SÅ NICE säger vi om det.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar