måndag 19 oktober 2009

Måndag

Yes. Måndag idag. Yey. Näemen faktiskt, helt okej. Ska in till skolen om sådär en timme + lite till och köra podcast. Spännande värre, faktiskt.
Får träffa folket igen, det är sjukt hur man märker att man saknar dem när man inte ser dem. De är som små ljus i mörkret liksom. Kommer bli tråkigt att tappa studiegruppen sedan när vi börjar med inriktningarna. Fast jag har ju kvar Basse o Sandra förstås, och så blire ju tillbaka till nollningstiden igen, med det gänget. Och det måste jag ju säga är förbannat nice det också.
Meeeeen i alla fall.
Ska även in på nautilus idag och dona gymkort. Ta tag i mitt liv åde. Känns bra. Riktigt bra faktiskt.

Ikväll blir det biblan för hela slanten, ska försöka få färdigt uppgiften. Får se om det blir ensamt eller om jag lyckas lura med mig någon. haha.

Läste i tidningen förut, förresten. Jag har ju varit uppåt och pepp somfan den senaste tiden. Bra tänkte jag. Men näe, då läser jag idag att om man är sådär jättelycklig och mår skitbra så kan det vara ett förstadie till manodepression. Det var inte roligt att läsa. Det är ju nästan så man blir deprimerad bara av att läsa det. Inte helt ok alltså. Inte helt ok.

Läste även i tidningen om gymnasiemässan som var i helgen. Det var fem år sedan jag gick på den där mässan och funderade. Kommer ihåg att jag gick med Sofia och hennes mamma, och vi rände runt i stort sett överallt.
Kommer även ihåg att året efter, när jag bestämt mig och kommit in och gick i ettan på CIS, var jag med Fia, André och Lalle på Jenny Nyström och kollade på David när han sjöng. "The first cut is the deepest" var det. Jag minns det fortfarande, så bra var det.
Jösses, vilka minnen man har.

Näe, nu får det vara nog med nostalgi, dags att göra något vettigt.
Fred ut!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar