fredag 9 oktober 2009

Sjukt bra!

Jepp, sjukt bra mår jag idag. Lyssnar för tillfället på Lasse Winnerbäck, och vad kan vara bättre än det? Underbar dag än så länge, har pluggat med Mälis. Och skrattat med Mälis. Och haft serious discussion med Mälis. Kalas helt enkelt.
Stack hem från damen för ett tag sedan, och nu väntar jag mest på att klockan ska gå så jag kan cykla mig in till stan och umgås med mitt kära idrottsgäng. Väntar även på att mina jeansleggings ska torka så jag har något att ha på mig. Thumbs up för det alltså.

Imorgon blir det Lollo - Jenn - födelsedagsfest - bowling - utgång. Får träffa nästan alla de bästa av de bästa på en och samma dag, och jag undrar hur det skulle kunna bli bättre? Det kan det nog inte. Låter som en riktigt underbar dag/kväll/HELG, precis som förra. Kalas alltså.
Lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PUSS åde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar