lördag 10 oktober 2009

Backstreet boys

Jepp. Både Rix FM och Mix Megapol har Backstreet Boys-weekend/helg dena här helgen. Är inte det helt fantastiskt? Det tog ett tag, men äntligen har de fattat vad det handlar om. Trots att jag övergav BSB för The Ark och Winnerbäck för några år sedan, kommer de alltid vara stora favoriter. Jösses, det här är verkligen kärlek. Jajemensan!

Sitter och väntar på Jenn nu, hon skulle komma runt halv tre-snåret, och då drar vi bort till IKEA och glor lite. Sedan ska jag försöka tigga till mig skjuts in till stan, blir ju födelsedagsfest för Matilda ikväll. Så jäkla nice :) Ska vara där en stund, och sedan traska bort till Kalmar Superbowl för att bowla med mina underbara bästa vänner. Efter detta blir det utgång och fyfasen vilken go kväll det här kommer bli! Helt underbart.

Jaojao, så äre.
Nu ska jag plocka ner lite i väskan och sedan bär de av.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar