tisdag 20 oktober 2009

Nähepp

Jao, idag är det en sådan dag. En nej-dag. Faktiskt. Sitter här och glor lite, är inte sådär peppidepp som jag varit den senaste tiden. Men antagligen är det bara sunt. Det är ju rätt nice att vara glad 24/7, men om man inte är lite nere ibland så uppskattar man nog inte tiden som man är glad på lika mycket. Så tror jag faktiskt.

Antoine Dufour får vara min räddning i nöden. Han brukar hjälpa. Annars har jag tagit hjälp av Playa del sol som jag fick låna av Basse igår. Underbart. Tack Basse! :D

Blev färdig med den där förbannade tentan/uppsatsen vad det nu var för något. Blev klar med den förut i alla fall, när vi satt på biblan. Den blev väl inte hundra, men hade jag kämpat mer så hade det bara gått åt helvete. Så vi får helt enkelt se hur det går. Nu är den inskickad i alla fall, så det finns inte mycket att göra åt saken. Så det så.

Men men, så äre.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar