onsdag 14 oktober 2009

lycka

Jag är en sjukt lycklig människa just nu. Det bara är så. Och det har varit så länge, jag har sagt det förut, jag säger det igen FYFAN VAD JAG MÅR BRA! Vilket genast fick mig att tänka på studenten, som jag såg bilder ifrån för ett tag sedan. Det är fan nästan 1½ år sedan. Det är länge. Sjukt länge. Och så mycket har hänt i mitt liv på den tiden. Så fort det har gått. Så mycket jag har klarat av, så många människor jag har träffat.
Och julafton är nog planerad nu med. DEN är najs. Förhoppningsvis i alla fall :) hihi.

Men, just nu väntar jag på käk. Strömming med pulvermos. Strömming gott, pulvermos mindre gott. Men är rätt fett hungrig nu, så det gör inte särskilt mycket. Ska ut till den läckande byn sedan med mina bästaste bästa och umgås, det kommer bli underbart.

Imorgon blire plugg med Erik på dagen, och sedan vetefan vad som händer. Ska i alla fall sova ut imorgon, vilket känns jävligt skönt. Fredag blire nog ferre, förhoppningsvis. Och kanske lördag också. Vi får se lite vad som händer.

Förresten. Jag kan skriva igen. Dikter alltså. Antoine Dufour har gjort att det har börjat släppa, och det känns som att jag snart är tillbaka där jag var förr igen. Känns gutt. Riktigt gutt! Underbart helt enkelt!

Men, käk åde.
PUSS

1 kommentar:

  1. Du säger 1 ½ är längesen. Testa 5 år då du, lillen!

    SvaraRadera