lördag 31 oktober 2009

Bästa!

Jepp. Jag har hittat bästa musiken att plugga till. Det tog många år av sökande, många dagar med fel musik. Men nu har jag äntligen hittat den; METALLICA! Okej, själva bandet hittade jag väl för längesedan (Tack pappa), men att de var bra att plugga till fann jag idag. Underbart helt enkelt. Dock kommer de inte riktigt till sin rätt i hörlurarna på datorn, så när mamma åker iväg till Norge igen är det jag som kör igång dem på hög volym på pappas stereo därnere. Och han lär inte gnälla över det, det är ju han som lärt mig älska dem :)

Annars så har jag faktiskt pluggat riktigt ihärdigt idag, har lite kvar på avslutningen som jag ska pula med imorgon. Det kommer bli kanon, Robin.

Nu ska jag dra mig, måste ju se lite normal ut när jag ska umgås med mina bästa, Melissa och Bea (och så Jerran förstås).
PUSS

you mean more than the world to me











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar