fredag 16 oktober 2009

FÄEST!

YES!

Jag ska på fest. Har varit aspepp hela kvällen. Funderade på att dra mig till Tom & co, men Lollet ringde för en stund sedan och ville ha med mig till Mange, så det får bli så ikvällen. Ska strax cykla iväg till damen i fråga, och sedan bär det av in mot staden. Så får vi se vad som händer ikvällen :)


Har roat mig själv lite med GH och SingStar, och jag måste säga att jag ägde på SingStar och sög på GH. Håller på att lära mig att spela på hard, men det går inte så bra. Måste övaövaöva så jag kan slå Lollet sedan! (Har även planerat att äga Erik på detta när vi väl spelar en vacker dag :P) Men Singstar gick bra, slog massa av mina och Katjas rekord ;D Dock är det lite roligare att köra det tillsammans med folk.. Faktiskt. Haha, men så kan det gå.

Näe, nu ska jag göra mig i ordning och sedan blir det cykeln till Lollet.


PUSS

flashig Bull med Mickes keps på Vallen på Johans 20-årsfest! YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar