fredag 2 oktober 2009

FÄEEEEEEST

Något åt det hållet, ja.
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll. Funderingarna går inte bra. Var inne på HM en snabbis förut för att hitta något, men det gick inte. Så jag får leta. Hitta något som jag inte haft på länge kanske? Jag vet inte, har faktiskt inga idéer alls. Men det är sådant som reder sig :)

Idag var sista dagen på min VFU på oxhagsskolan, och det suger. Att det var sista dagen alltså. Jag tycker så mycket om dessa underbara, förbannat jobbiga, irriterande, supersöta, smarta barn. Usch vad jag kommer sakna dem.
Men skönt känns det ändå att komma tillbaka till skolan och träffa nötterna igen :)

Näe, nu ska jag plocka i ordning lite i mitt rum och försöka hitta något att ha på mig ikväll!

PUSS åde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar