måndag 5 oktober 2009

Fler timmar


Yes, jag tror jag behöver fler timmar på dygnet. Seriöst alltså, det vore najs somfan. Faktiskt. För jag är egentligen trött och borde sova, men jag är på så bra humör så jag vill inte. Jag vill vara uppe hela natten, och helst inte ensam, och sedan vill jag vara uppe hela dagen imorgon och fortsätta så och vara pigg hela tiden och skratta sådär som jag alltid gör med folk och ja, allt det där. JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!

Dock går inte detta, för är jag uppe hela natten idag så lär jag sova hela dagen imorgon, och det verkar faktiskt rätt dumt. Eftersom det är skola imorgon. Och efter den ska jag gå på stan med Lollo. Och efter det ska jag studera lite. Och sådär, ni vet.


Meeeeeeen, uppe i varv? Jag? NÄE, VA? Nu förstår jag DÅRAKT inte vad som menas. Nänänänänä. Sepe? Kanske lite, ja. Man blir lätt det när man mår såhär bra. LALALALA jag vill sjunga lite. JA, jag ska gå er och sjunga singstar! HALLELUJA!


PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar