tisdag 13 oktober 2009

Nyklippt

Yes, är nyklippt - igen. Katja hörde av sig igår och var i stort behov av en klippmodell, så jag offrade mig, trots att jag nyligen klippt mig hos Cissigull och var jättenöjd. Men något stort offer var det inte, blev ju kalas i håret och kostade bara en hundring. Plus att jag fick några timmar med min favorit ute från byn. Bättre kunde det ju nästan inte ha blivit :)
Bilder på detta mästerverk kommer senare, någon gång när jag orkar :P haha.

Försöker plugga av och till, men det går inte så bra. Nu lyssnar jag liten på Antoine Dofour för att peppa mig själv, får hoppas att det funkar.

Målade naglarna förut, försökte göra fransk manikyr på mig själv. Det gick kalas på vänsterhanden, men högerhanden ser ut somfan. Dock pallar jag inte riktigt att fixa till det där nu, så det får se ut så. Det kunde ju faktiskt varit betydigt mycket värre ^^

Äh, ska väl se till att plugga lite nu då... kanske. Ansvar och sekretess är intressant och nödvändigt, men jag funderar seriöst på att stämma LIBER förlag som givit ut en så tråkig bok. Bah. Facklitteratur är inte skoj, men det här tar fan priset. USCH säger vi om det. Just nu saknar jag min studiegrupp som jag kanske inte pluggar sådär superseriöst med jämt, men som alltid får mig peppad i alla fall.

Näe, dags att dra.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar