onsdag 14 oktober 2009

Mad Cranium, Antoine Dofour och hemtenta

Jepp. Först och främst måste jag berätta för eder alla att ni ska ta en titt på Mad Craniums officiella musikvideo On and on.
länken dit, ta en titt. En gammal vän till mig som sjunger ådedåva, förbannat bra helt enkelt. Tyck det eller inse att ni har fel och tyck det i alla fall!
Sedan tänkte jag meddela att jag snart ska skriva hemtenta. Ansvar och sekretess. Känns inte sådär jättespännande, men det ska säkert gå bra. Upptäckte dock nu att jag bara har två snus kvar, vilket jag måste åtgärda snarast. Så alltså blir det en biltur till netto snart. Man måste köra det billigt såhär i studenttider.
Jag försöker peppa lite till tentan med hjälp av Antoine Dofour, http://www.youtube.com/watch?v=QcanWkRbnwQ, släng ett öga och ett öra på den med när ni ändå inne på youtube. Kalas helt enkelt. Det här är musik på riktigt. Så är det, helt enkelt.
Ikväll blir det nog en chillkväll. Resten av gänget skulle ut, men jag tror jag dissar det. Har inte blivit mycket sömn på senaste, så jag får ta igen det inatt. Faktiskt.
Men, nu är det alltså dags att dra till netto för att köpa snus, sedan blir det en laddning kaffe och hemtenta.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar