lördag 10 oktober 2009

Fix you

Lyssnar på Coldplay, fix you. Underbar låt. Synd bara att den inte passar in någonstans nu, med all min lycka. Men så äre, förbannat fin är den så jag lyssnar på den ändå!

Igår blev det mys med tjejerna. Var hos Carro och käkade tacos, och sedan blev det idol! Härligt var det att Calle, Erik och Mariette blev kvar. Efter idol satt vi och pratade längelängelänge, och det var kanoners! Tog sista bussen hem vid 02.13 och däckade i säng. Skönt att vara nykter för en gångs skull, faktiskt.

Idag blir det en hektisk dag, först ska jag iväg till systemet nu och handla lite. Sedan åka hem, lämna bilen, cykla till Lollo, umgås, åka med Jenn till IKEA, hämta cykel, åka in till stan till Matildas födelsedagsfest, cykla till bowlinghallen och bowla med bästa (OCH ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA J!!!!!!!!!), och sedan in till stan igen för utgång. Jösses vilken kanondag+kväll, men fasen så stressat det kommer bli. Måste göra mig i ordning där någonstans med. TUR att pappa ringde och väckte mig vid 10 förut! Yes pepps.

Men nä, det är väl dags för mig att ta tag i mitt liv nu och sticka.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar