torsdag 22 oktober 2009

KUL

Jävligt roligt, facebook. "Blablabla ditt konto är nere på grund av vår SUPERVIKTIGA jävla webnågonting. VI URSÄKTAR så förbannat mycket. Kom tillbaka senare!"
Ungefär. Skoj.
Okej, ja, jag erkänner. Jag är facebookberoende. Faktiskt. Japp. Helt enkelt. Men så är det, inte så mycket att göra åt saken. Rehabilitering kanske? Från Facebook. Finns det? Äsch, arg blev jag nu.
Men, sådant är livet.
Och igår var det livat. Höhö, vilken ordvits.
Äh, det blev först färgning av håret hos Katjis, fantastiskt fint, såklart :) Min donna<3
Sedan blev det vidare till Carro för att fira födelsedag, och det var riktigt mys. Vi drog oss iväg till Harrys och sjöng kareoke, såklart. Måste faktiskt säga att jag och Marko ägde rätt fett på "Sweet child o'mine". ;) haha så jävla dåliga. Men kul var det i alla fall :)
Var väl hemma runt ettiden, efter jag kört hem Robin och Marko.
Så idag blev det skola, och jag skrattade konstant, som vanligt.
Men men, tror det blir träning snart faktiskt. Har ju bestämt mig för att komma igång igen, och då är det lika bra att ta tag i det med en gång.
Ska bara glo klart här, så blir åka sedan.
PUSS

lite pix från gårdagen

födelsedagsbarnet :)

100% kärlek. behöver man säga mer?


2 kommentarer:

  1. självklart har jag hunnit att läsa bull, jag har all tid i världen :P haha. amen gör det, jag hoppas jag kan prata, beror på om jag kör eller så annars så ringer jag upp när jag kan :) love you bullfing

    SvaraRadera
  2. BULLAN, vem är killen? ^^ nu måste du då rakt berätta :D hihi, puss! :)

    SvaraRadera