söndag 4 oktober 2009

Underbart!

Fasen vilken fantastisk helg det här har varit. I fredags blev som tidigare sagts fest med mina bästa, och igår var det dags igen, fast denna gång med L. G o A kom också efter en stund, och vi satt och förfestade till typ tolv då vi ringde taxi och tog oss in till stan. Fastnade på Olearys, hittade en syster + B och hade allmänt trevligt. P kom dit och jag skällde lite på honom för att han egentligen för liten för att komma in där, särskilt en lördag.

När Olearys stängde bestämde vi oss för efterfest, så vi tog en taxi. Vid Shell hoppade dock jag, P och G av för att traska den sista biten, eftersom vi var för många i bilen och jag tyckte synd om taxi-chaffisen. G gav upp halvvägs och gick hem istället, så jag och P tog oss bort till funkabo där det var ett jävla ös! Riktigt skoj, och i sängen (soffan) hamnade jag inte förrän runt sextiden i morse.

Men jösses vilken kanonkväll det var, och jag hoppas verkligen vi gör om det snart!
Tack för en underbar helg alla ni som varit med och gjort den <3

Idag ska jag till A, ska slå honom en pling om en stund. Funderar starkt på att sova en timme eller något först, blev som sagt inte så mycket sömn inatt. Men vi får se hur det går, mina planer brukar inte lyckas sådär jätteväl :P haha.

Äh, dags att dra.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar