fredag 16 oktober 2009

Upptäckt

Yes, har gjort några upptäckter idag.
1. det är jäkligt skönt att göra folk glada
2. studenkortet är snabbare än vinden, beställde i onsdags, fick idag
3. mobilräkningar är inte fett roliga att betala
4. jag har inte råd att köpa dator nästa månad heller

Det var dagens upptäckter. Några av dem var ju nice. Några av dem mindre nice. Bah, men så ere. Förde över lite pengar från sparkontot till mitt vanliga konto nu. Det var då jag gjorde upptäckten om datorn. Funderar på att ta den på avbetalning istället. Fast jag är ju lite anti det där. Avbetalning är liksom inte min grej. Men jag vet inte. Är ju inte i desperat behov av en dator. Än i alla fall. Så jag får fortsätta med mitt sparande istället och köpa en när det ger sig. Jupp, så fåre bli.

Nu borde jag egentligen studera. Vilket jag gjorde. I två minuter ungefär. Men jag har en känsla över att jag borde skriva lite till. Fast jag ska ju plugga med Mälis sedan. That's the plan liksom. Men vi får se hur det går helt enkelt. Tänkte köra igång lite Antoine nu för att få upp peppen.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar