torsdag 15 oktober 2009

Studerande

Jepp, det är jag. Faktiskt. Det gick lite trögt i början, men nu flyter det på. Måste dock hitta en jävel att sno kronosboken från en stund imorgon, så jag kan kolla upp vad det är jag ska ha i den. Är ju inte smart nog att inhandla den själv ^^ äh, det får ordna sig. Har ju både Mälis och Erik i närheten, så i värsta fall får jag ta bilen och brumma bort dit! :)
Satt länge på biblan med Erik förut, och efter två timmars skitsnack så satte vi faktiskt igång att plugga lite. Vilket gick bra, för nu är det strukturerat så nu vet jag vad jag ska göra i alla fall. Bättre än början än det brukar vara! Vi drog en sväng bort till MediaMarkt också, och kollade på mobiler. Har kanske hittat en jag vill ha någon gång när jag får pengar i mitt liv. Men det var najs.

När jag kom hem slocknade jag en stund i soffan, och när jag vaknade var pappa borta. Så jag käkade lite och sedan satte jag mig här, där jag lär förbli till sent ikväll. Som vanligt. Om inget oförutsett händer. Dvs. att någon hör av sig och vill ses. Jag är inte den som är den liksom, det har jag aldrig varit. Höhö.

Äh, ska väl ta och skriva lite till nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar