tisdag 6 oktober 2009

Okej

Jepp. Nu får jag faktiskt ge upp med det där. Tänkte härma Bea lite och bara skriva första bokstaven i namnet på folk. Med tanke på privatliv etc. Men jag kom fram till att det var jobbigt. Så det kommer bara hända när det är folk som annat folk inte behöver veta namnet på i fortsättningen. Aiiiight? GURREMURRE säger vi om det. Hihi.

Är nyligen hemkommen från Kajsa, har lekt med henne hela kvällen. Druckit kaffe och myst, och fått hjälp med lite sms-problemas. Vi måste ses oftare, fasen vad jag har saknat dig!

Innan Kajsa lekte jag lite med Lollet, var på stan och handlade kläder och grejer. Najs säger vi om det, har ett par nya pjux, en kofta och ett linne. Yey på mig! hihi. Asnice alltså. Har bara ett par pjux till att dona, så är hösten alldeles välkommen sedan! Faktiskt.
Och innan leken med Lollet var det ju såklart skola. Hade föreläsning på morgonen, vilken Erik gjorde förbannat mycket bättre än vad den varit annars. Han är störd, och det gillar vi! :)

Men, nu borde jag egentligen läsa styrdokument. Vilket jag faktiskt tänkte. Ska bara hitta dem först. Tjihooooooooooooooooo! ådedåva.

Förresten, jag har ett nytt favoritord. Det bästa som finns, lätt; Magiskt!
Vilket underbart ord. Och det används flitigt i vår studiegrupp, precis som kärlek. Underbara människor!

Näe, nu ska jag studera och sedan sova.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar