torsdag 29 oktober 2009

Ingen bulle

Nope, ingen bulle i min ugn vare. För jävla skönt. Och så blire p-stav med. För jävla nice. Så P, du kan vara lugn :)

Annars så läser jag twilight nu, är snart färdig. Typ bara hundra sidor kvar, så snart får du tillbaka den, Sanna :)

Äh, har egentligen inte något vettigt att skriva, men har faktiskt ingenting vettigt att göra heller. Ska åka och träna så fort mamma ska till Ölandet, men det lär dröja en stund eftersom syster är här för att få dragskedjan på jackan fixad. Så det tar nog ett tag. Efter träningen blir det nog en sväng till HAIR, och sedan förbi tre. Jag har nämligen tänkt att fixa till mig ett nytt abonnemang, och en ny mobil på köpet. Så det så.

Men så äre.
Kanske ska ta tag i lite studerande senare också, men det får man se. Om jag orkar. Ska i alla fall in till skolen imorrn och jobba på debatten med min kära helsingborgare, kommer bli wonderlovely. Han har en tendens att alltid få mig att skratta, den där mannen :)

Äh, peace out åde.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar