tisdag 13 oktober 2009

2010, NU JÄVLAR SMÄLLERE!


Ett styck nyklippt Ingrid :D
tack Catchibatch <3
Är nyligen hemkommen från Kajsa, har varit där och pluggat. Och det har faktiskt gått bra, blev inte helt färdig, men jag känner att det funkar ändå. SKÖNT säger vi om det. Ska läsa lite om sekretessen sedan, så är jag klar! Bra!
Kajsa och jag har även gjort upp en plan, ett projekt för ett år framåt. Och vi ska lyckas. Det bara är så, vi grejar det här. Riktigt skönt känns det, och pepp somfan är jag. GUTT säger vi om det!
Annars så äre nog sovtajm för mig snart, eller i alla fall gå och lägga mig tajm. Eeeeftersom jag ska läsa lite till i superspännande Ansvar och Sekretess. WowoWOwoWOWo. Imorgon är det reovisning, sedan LUPP och efter det hemtenta. Inte najs, faktiskt. Men helt okej ändå.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar