fredag 30 oktober 2009

Omen

Jepp. Var hos donnan Cecilia och såg Omen. Inte det bästa jag har sett, måste jag säga. Men bättre än den som kom efter, dvs. instängd. Kass film. Den där som Linkipinki tyckte var så läskig för några år sedan. Ååååh, varför finns det inga bra skräckfilmer längre? BAH! Dock har jag fått ett tips som jag ska kolla upp när jag har tid!

Skrattade som vanligt som en galning hos damen. Ni är så störda, fasen vad jag gillar er. Stollan kom och gjorde knappast saken bättre med idiotin. Kärlek är vad det är!

Fick skjuts av Christofer hem, och nu ska jag snart gå och nana. Ska bara checka fejjan lite, sedan blire sängen. Plugga med Robin imorrn, sedan Hansa City med Katja och Mälis, och på kvällen blire film med Tutts. Riktigt bra dag imorgon, det ser jag fram emot!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar