tisdag 13 oktober 2009

Nattinatti

Jepp. Nu ska jag tacka för mig och dagen. Den har varit trevlig. Mycket tack vare den underbara studiegruppen, Erik och Adam. Ni lyser alltid upp lite extra, hela högen. Äsch, det gör förfan nästan hela klassen. Lyser upp alltså. Och är något extra. Jepp, jag gillar er hela högen. Faktiskt.

Kajsa hörde av sig förut och var hungrig, och uttråkad som jag var åkte jag iväg och plockade in henne och Miche i bilen, och sedan blev det donken. Riktigt nice avslutning på kvällen måste jag säga.

Men men, så äre.
Nu är det faktiskt sovtajm, imorrn ska jag upp halv åtta för att åka till HAIR så att Katjasnutt får öva klippning på mig. Undrar sa flundran hur det kommer gå, eftersom jag klippte det kort i måndags... Äsch, det är sådant som märks. Hon lär dona något fint, den där damen!

PUSS åde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar