onsdag 21 oktober 2009

Kan inte sluta..

... lyssna på Pink - i don't belive you.
Så vackert. Så fantastiskt. Så underbart.

... le.
Underbara älskade förbannade bra vänner.
Ni är bäst!



Faktiskt. Så äre.


Förresten så upptäckte jag att det blir en väldigt sparsam månad den som kommer nu. Har utgifter på en sådär cirkus 4-5000. Vilket inte känns så spännande. Men jag har en plan för hur jag ska klara mig ändå. Så svårt kan det inte vara. Bara vissa saker man får dra ner på.
Festandet tillexempel. Har en planerad utgång och en planerad hemmafest, och sedan får det nog vara nog. Hemmafester kan jag nog ha råd med, men utgångarna får vänta till december.
Helt enkelt.


Men det kan nog vara bra att ta det lite lugnt några helger också ;P haha.

Men men.


Själv ska man snart dra sig iväg till HAIR för att färga håret. Katja ska få göra som hon vill. As usual. Fast det blir ju så förbannat bra varenda gång, så det är inte så att jag lipar liksom :) Hihi. Hon kommer bli så jävla bra när hon är klar, den där damen!

Efter hårfärgningen bär det av mot Carro istället, hon fyller år idag, så det vankas tårta och grejer :) Mys säger vi om det. Sedan skulle nog järngänget ut, men jag får se om jag hänger med eller hittar på något annat.

Men, dags att dra!





PUSS

födelsedagsbarnet carro <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar