tisdag 27 oktober 2009

Shopping!

Yepp, mor och jag har varit på nya modehuset i Hansa city och shoppat! Jag fick i och för sig bara med mig en kofta hem, men den är underbar. JAG ÄLSKAR CUBUS! Forever and ever and ever. Ungefär.
Hittade även ett par pjux som jag kanske, kanske ska inhandla till vintern. Måste kolla på lite fler ställen, men just nu ligger de högst i topp. Synd bara att man har 38½ i skostorlek. Dock fins det ju sådana där halvsulor att lägga in, vilket antagligen räddar mina fötter denna vinter!
Mammi och jag drog oss iväg från Hansa city till giraffen, där jag inhandlade lite smink och en bh. Jag älskar change också, btw. Underbart ställe, det där. Så nu kan jag använda mina tublinnen igen utan att se ut som ett mucko. Känns skönt.

Försöker få tag på Mälis nu, hon och jag ska ut på utflykt. Fast hon sitter i biblan, och där har den jäveln ingen täckning. Så hon är lite svår att kontakta. Men jag kämpar på.

Förresten så ska jag hoppa in till tre någon dag för att se om de har något finfint erbjudande till mig, för det här med smsen funkar inte längre. Faktiskt. Men så äre.

Nu fick jag tag på damen, så det är dags att dra.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar