torsdag 8 oktober 2009

Nagelfix

Jepp. Sitter och donar naglarna, läser hemmets journal och kollar runt lite på nätet. Rätt fett spännande alltihopa faktiskt. Dock göra jag detta för att döda tristessen jag känner. Har tråkigt, helt enkelt. Väntar på att Lollet ska ringa och roa mig en stund, och hoppas på att allt har löst sig. Jag finns här för dig i vått och torrt, vännen <3

Annars så tog jag ett lååååångt bad förut, med en Knasen som sällskap. Köpte ny duschtvål på The Body Shop idag, och den luktar underbart! Köpte även parfym i samma doft, så nu är jag som en nyutsprungen ros. Ungefär. Luktar som en i alla fall. Eller näe, nu ljög jag, doften är jasmin så då borde jag lukta som det. Äh, inte vet jag vad jag luktar som, men gott äre i alla fall!

Imorgon ska jag tvätta, studera med Melissa och sedan käka tacos och glo på idol med några grymt trevliga tjejer. Skulle nog inte kunna bli en sådär fruktanslöst mycket bättre dag. Faktiskt.

Men, så ere. Inget vettigt att skriva. PUSS
inte jag inte kär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar