måndag 5 oktober 2009

Evanescence

My immortal. Kanske en av universums bästa låtar någonsin. Kanske. Det är möjligt. Faktiskt. Underbar är den i alla fall. Brukar egentligen bli lite ledsen och depp när jag hör den, men just nu verkar faktiskt ingenting kunna förstöra mitt kalashumör. Det gillar jag en jävla massa!

Har upptäckt att tiderna när jag skriver mina inlägg inte riktigt stämmer, och det inte går att ändra. Det suger ju en del. Men sådant är livet, det är faktiskt ingenting jag dör av. Som tur är. Men bara så att alla vet. Eller så :P

Drog mig ju till skolen extra tidigt idag, för kära ordförande trodde att vi skulle jobba med en grej som jag redan skickat in. Härligt, R ;)
Men det gjorde ingenting, för att umgås med det där gänget är bättre än att dricka hur mycket kaffe eller hustler som helst, man får sådan energi. Och jag och S skrattade som vanligt sönder lektionen. Det blir ofta så. Vi kan helt enkelt inte sluta när vi väl har börjat, och till slut vet nog ingen av oss vad vi egentligen skrattar åt. Men jösses så underbart det är! :D

Nu ska jag snart dra mig iväg, ska nämligen klippa mig hos C idag. Wiiiiiie :D håller på att ringa M nu för att se om hon ska hänga med och leka lite. Det skulle hon inte, så jag får överleva själv med C, men jag ska nog klara det ;) haha. Ska ta med en liten present till henne med, bara för att hon är så söt. Faktiskt!

Kollade på min moilräkning förut förresten, såg att skickar på tok för mycket sms. Så jag får se till att komma över mitt hat för att ringa och helt enkelt sluta skicka sms. 454 stycken är fan int bra på en månad alltså. Det är i genomsnitt 15 om dagen. Usch, det här fungerar dårakt inte längre. Får se till att ta tag i det där nu :P haha.

Jaojao, nu ska jag dra mig iväg till Gozzip!

PUSS

1 kommentar:

  1. My immortal är så lätt bäst! Både vacker och musikaliskt genial! lovely! :D

    //Johanna, idrott

    SvaraRadera