lördag 31 oktober 2009

God morgon

Yes. God morgon världen. Idag är det jävlarimig en riktigt underbar dag. Solen skiner, jag lyssnar på finfin musik, kaffet i handen och Bamse framför mig. Kan inte bli så mycket bättre start på morgonen, faktiskt.
Sov länge, gick upp för en sådär 30 minuter sedan. Skönt, måste jag säga! Idag blire lite plugg och sedan ska jag ta med mig Mälis i bilen för att hälsa på Bea och Jerran i O-hamn. Så jävla bra, helt enkelt! Ska bara lyckas hitta till den där herrns hus med. Men det går säkert bra ;) Haha.

Igår blev det myskväll med Titti, och vi pratade och tittade på film och drack vin och grejer. Riktigt mys. Danne kom också efter ett tag, riktigt trevligt faktiskt :)

Men men, jag har inte mycket att skriva idag heller, är på ett jävla bra humör så jag ska nog ta tag i pluggandet en stund sedan. Göra klart debatten så jag och Robin kan kicka Lalles och Basses små rumpor på månda. MOUHAHAHA ;D

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar