onsdag 28 oktober 2009

MYS!

Jepp. Mys på hög nivå har det varit i funkabo ikväll :) Skrattade så jag grät, det var riktigt härligt att bara släppa ut allt. Ni är bäst <3
Blev ju skräckisar för fulla muggar. Först mothman, kass film. Men Richard Gere är ju sååååååå snygg. Så lite bra var det ändå ;) Haha. Efter den kom motorsågsmassakern, inte helt fel alltså! Inte för att den är sådär skitläskig den heller, men högre standard på den i alla fall. Imorgon är det Omen som gäller, och den har jag inte sett på länge, så jag minns inte om den är bra eller dålig :p vi hoppas på bra, helt enkelt!

Imorrn blire ungdomsmottagningen - hem - träna - hem - plugg - cissi. Låter som en kalasdag, tror jag allt :) Lovely som vi säger. Eller snarare, magiskt. Faktiskt.

Men, dags att glutta fejjan, sedan blire sängen för mig!
PUSS

1 kommentar:

  1. såå jäkla mys var det här ikväll :) <3 ni är bästa allihopa :) & imorrn kör vi igång igen :)
    Puss hjärtat <3

    SvaraRadera