måndag 19 oktober 2009

Så vackert

Här har ni något vackert att lyssna på http://www.youtube.com/watch?v=g6nQOVaqGgQ.
Pink - i don't belive you. Helt fantastiskt. Jepp. Lyssna och njut helt enkelt.
Det är så mycket känsla i den, det är nästan så att man önskar att man hade någon att sjunga den till. Bara för att den är så mycket. Så perfekt, helt enkelt. Fast det önskar jag ändå inte, såklart. Hade ju inte varit sådär gutt att vara i den sitsen.
Och jag trivs bra där jag är, i mitt singelliv :) hihi.

Jaojao. Var på nautilus förut, fick med mig ett papper att fylla i och imorgon ska jag lämna in det. Vilket betyder att jag snart har ett träningskort, och kan komma igång igen. Jisses vad jag har saknat träningen. Faktiskt.
Imorgon blir det i alla fall simning med Jenn, vilket är underbart! Vi har inte simmat på så länge, och jag lär i och för sig vara helt död efter. Men underbart ändå!
Efter simningen drar jag till biblan för att plugga, ska skriva färdigt luppen tänkte jag. Är nästan helt klar med faktan, behöver bara få in två böcker till. Får hitta några smågrejer i dem imorgon tänkte jag.
Sedan är det diskussionen kvar, och så är det bara att skicka in den! Kanoners ju!

Annars vill jag tacka Basse för att han är en ängel, och morgondagen efter plugget kommer spenderas tillsammans med grabsen i Playa del sol.
DET är magiskt. På riktigt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar