fredag 30 oktober 2009

Inlägg nr. 100

Congrat's bloggen. Inlägg nummer 100. Weeey. Vilket jag antar betyder att jag kanske möjligen skriver litegrann för ofta. Eftersom jag knappt haft den här bloggen i tre månader ens. Mouhaha. Men sånt är livet, mina kära vänner.

Idag skulle jag studera med Robin. Det gjorde vi ett tag. Sedan gick vi och åt med David, Adam och Lina, och blev sittandes där i typ två timmar. Riktigt härliga timmar, jag skrattade konstant. Som vanligt.
Efter jag dumpat min små pojkar på olika håll, blev det Hansa City med damen Andersson och inhandlade mig ett par nya mjukisbralls (Kajsa, du kanske kan få tillbaka dina nu.. :P) och ett par asmysiga sockor :) Riktigt nöjd måste jag säga.

Nu är jag hemma igen, väntar på käk och sedan blire bort några meter åt höger för att umgås med Titti hela kvällen :) Tror det vankas film och massa snack, som vanligt. Lovely!

Imorgon blire jag och Mälis som tar bilen och brummar iväg till o-hamn om inte planerna ändras. Vilket jag dårakt inte hoppas. Ska slå en pling till Beatlice senare för att checka läget :)

Men, dags att skaffa mig ett liv.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar