söndag 11 oktober 2009

Lovely <3


JEPP! Helt enkelt en kanonhelg till! Igår var underbart, även om det var stressigt och ett jävla rännande överallt!

Blev ju IKEA med Jenn, där jag fick prata av mig lite :p Sedan körde hon mig till Carro, som (som vanligt) pratade i telefon när jag ringde vilket gjorde att jag fick stå ensam och ledsen utanför hennes port en stund. Men sedan kom hon ner, och nu vet jag hur vi löser det problemet nästa gång också ;D haha.

Vi käkade hos Carro med Emelie och Sanna med, och sedan bar det av till Ejdern för att fira Matildus. Där blev det lite dricka och tårta och grejer, och när de andra stack för att kolla fotboll traskade jag bort till bowlinghallen för att träffa mina bästa. Så det blev bowling, och jag slog alla med häpnad genom att komma tvåa. Så jävla nöjd kände jag mig. Men jag var verkligen på topp på alla plan, helt underbart.

Fick ju träffa nya tillskottet med, och Bea, nu har du jävlar inte hittat fel, det säger jag bara. Så härlig människa alltså! Tummen upp för det.


När Cissi skulle köra mig till norrliden hade vi lite problem. Som tur var kom stora starka Tony och räddade dagen ;D haha. Men till slut landade jag på lite mellanfest med gänget från HiK, och jag skrattade nästan så jag grät. Som alltid med dessa underbara nötter! :)

Sedan blev Olearys med bästa igen, och efter det körde vi efterfest hos Hobbe Tå. Riktigt trevligt att träffa lite folk igen, jag har saknat en del av dem faktiskt.


Sedan blev det hemgång och jag däackade i sängen, så jäkla skönt att vakna upp av mig själv runt 11-snåret. Idag ser dagen ut att bli en pluggdag, måste skriva manus och grejer. Det är trist, men måste man så måste man.


Jaojao, så äre.

Nu ska jag lyssna på lite Winnerbäck och må allmänt bra!

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar