måndag 26 oktober 2009

DONE!

Jepp. Done. Färdigt. Nu har man gjort det. Gaddat sig alltså. Och jävar var nice det blev. Vill man vara fin så får man fan lida pin. Fast så farligt var det ju inte, trodde det skulle vara värre. Var bara uppe vid halsen och vid skulderbladet det gjorde riktigt ont, annars var det överkomligt. Faktiskt.
Cissans blev också underbart fin :)
Jävlar var nöjd jag är. Bild kommer om några dagar, när det har läkt lite :)
Och syster, mamma och pappa vet ingenting så det kan väl vara lite hyschpysch tills typ mamma är hemma nästa gång.. eller ännu längre.. eller så :P

Annars så har det varit en riktigt nice dag. Började med att Erik var mupp (som vanligt) och mobbade mig lite. Sedan var det en intressant föreläsning om jordens uppkomst etc. och jag lärde mig mer på den än vad jag gjort någonsin tidigare om samma ämnde. Synd bara att jag var så trött, annars hade jag lärt mig ännu mer!
Efter föreläsningen mötte jag upp Cissi, vi var nervösa somfan. Men bra gick det i alla fall, för oss båda! Så käkade vi lunch, och sedan var det dags för mig att bege mig av hemåt.

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig i min säng och läsa Twilight, tack Sanna min ängel!
Så det får bli chill ikväll, och ikväll blir det bra chill eftersom jag har något att göra.
Men, hare nice.

PUSS

1 kommentar: