söndag 18 oktober 2009

Lovely :D

Yes, en underbar kväll igår, och en kalasbra dag idag.
Blev ju glamourkväll hos Cissi igår, även om jag inte var särskilt glamourig när jag kom dit i mina mjukisbrallor. Men najs blev det till slut, riktigt trevligt faktiskt. Och lite mer onykter än vad som var tänkt, kanske. Fast bra ändå :)
Vi drog oss in till palace, vilket sög :p haha. Men trevligt att träffa Basse, André och Anders i alla fall. Och så blev det ju inte dyrt, FAN vad det är nice att vara student alltså. höhö.
Drog från palace till Olearys, satt med Jenn, Johan och Fiona :) Hittade en kalaspackad Martin också, som fick bli mitt sällskap i natten sedan. Var hemma hos mannen i fråga och pratade om livet och minnen, riktigt härligt faktiskt.
Hemma runt femtiden i morse, däckade i säng och sedan upp igen vid 11. Körde iväg för att hämta Erik som försovit sig som vanligt (och skyllde på mobilen, som vanligt) och hämtade Mälis istället, tillbaka till norrliden för att hämta mannen i fråga och sedan bar det av till biblan för rätt effektivt pluggande faktiskt.
Lyckades klanta mig och sparade bort mitt arbete, men det tog jag igen senare på Café Dream med Mälis, Oscar och Andreas. En helt okej dag, faktiskt, ur alla synvinklar :)

Nu väntar jag på att Mälis ska skicka mitt arbete till min mail så jag kan fortsätta studera lite, tänkte göra det mesta färdigt idag och köra diskussionen imorgon. Skönt att man börjar sent, mhmmm!

Jaojao, så ere.
Dags att hitta på något annat.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar