söndag 4 oktober 2009

Bah

Jag har tråkigt. Det är inte så skoj. Funderar starkt på att gå och sova snart. Har en del som behövs ta igen faktiskt. Så äre.
Eftersom jag har tråkigt så tänker jag, vilket betyder att jag överanalyserar, som vanligt. Jag blir inte klok på mig.
"jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra". Winnerbäck stämmer alltid så förbannat bra in. Det finns alltid någon text i någon låt som passar kanoners. Och just nu gör verkligen den här det. Så det så. Men jag fortsätter med mitt analyserande. Bah.
Korten alltså.

Men annars så är jag pepp på skolan imorgon, faktiskt. Borde skicka bilderna från VFUn till E med. Men jag orkar inte sitta och pilla med det nu. Det tog en jävla tid att lägga in tre stycken, och jag har typ 20. Tjihooooo. Så jag får ta det en annan dag helt enkelt. Thumbs up for that.

Nä, nu ska jag ta reda på när vi börjar imorgon, och sedan blir det nog sängen.
Fred ut åde.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar