fredag 9 oktober 2009

Colizin

Jepp. Det sitter jag och suttar på nu. Faktiskt. Känner att halsen är på väg bort, så idag har jag återigen tagit upp min superkur med Kan Jang, C-vitamin och colizin! Hoppas på att det är snabbverkande den här gången också. Men det tror jag nog! :)

Har slängt i massa tvätt i tvättmaskinen, upptäckte att jag inte hade sådär särdeles mycket att ta på mig när jag vaknade i morse. Så är snart det mesta tvättat. Vilket betyder att jag bara behöver hänga upp det på tork med. Men det torkar ju inte särskilt fort eftersom jag måste hänga det inne. Så det blir nog inte mycket av det som kan användas idag i alla fall. Suck.

Jaojao, annars väntar jag faktiskt på ett telefonsamtal från Mäliskiss, hon skulle ringa när hon vaknade. Då ska jag dit och plugga och käka lunch! Riktigt bra säger vi om det. Så det så :) Ikväll blir det tacos med några tjejer som jag gillar riktigt mycket, så utsikten för en underbar dag+kväll ser ljus ut. Och DET gillar vi verkligen.

Men, nu är det dags att hitta på något annat en stund.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar