söndag 18 oktober 2009

Vänner

alltså, det där är så sjukt mycket kärlek så det finns inte. helt enkelt.
winnerbäck <3

Du slet av en dräkt av en narr.
Och lät mina bjällror få falla.

Så äre. Det känns riktigt skönt faktiskt. För det känns verkligen så. Att jag har hittat så många nya vänner sedan jag började på HiK så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Fast vissa har ju förstås kommit närmre än andra, och det är jag också glad för. Att de har kommit nära alltså. Jag är glad att jag har er.
Och mina gamla förstås <3

Var hos Cissan en sväng förut, hämtade lite grejer som lämnades där igår :) Och så fick jag ställa ner cykeln i hennes källare så den inte blir fångad av något nöt som tycker det känns bra att cykla.

Men så äre. Försöker skriva lite på uppsatsen om läraruppdraget, det går inte så bra. Men ska maila över den till min mail så blire biblan imorgon hela kvällen helt enkelt. Får bli så, måste bli färdig. Faktiskt. Annars äre nog sovtajm snart tror jag, är rätt seg efter nattens bravader.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar