söndag 25 oktober 2009

Wonderlovley

Jepp. En underbar kväll har jag haft! Först middag med bästa gänget, sedan fest hos Vera :) När Vera, Toffe och Frida stack ut, åkte vi andra hem. Cissi och jag har precis haft världens snack i bilen. Fasen vad skönt det är att ha er <3

För allas information så kommer min mobil vara avstängd från det att jag går och lägger mig, dvs snart, tills dess att jag vaknar, dvs om länge. För jag tänker sova ut imorgon. Sova riktigt riktigt länge och gott. Det är vad jag satsar på nu, helt enkelt.
Det behövs, och det ska göras.
Imorgon är det bara två saker inplanerade, hämta mamma och träna. Inga tider förutom mammas hämtningstid, inga krav. Så förbannat jävla skönt.
Underbart!

Näe, nu ska jag dra iväg mig till sängen tror jag.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar