onsdag 28 oktober 2009

944 kronor fattigare

Japp. Jag är 944 kronor fattigare nu än vad jag var för några minuter sedan. Jag har nämligen betalat min studielitteratur som kom idag. Det svider en del. Men that's life. Har ju faktiskt inga planer på utgång på hela den här veckan/helgen, det är bara lite bensinpengar som kommer kosta. Så jag klarar mig nog. Förhoppningsvis. Äh, klart jag gör!

Skolan idag var nice, as usual. Satt med Erik och Sandra på föreläsningen, alltid lika trevligt. Sedan blev det lunch och projektarbete med CARL (David, Martina, Basse o jag) vilket resulterade i en färdig rapport. För jävla bra, är vi ibland alltså!
Men de där 90-talisterna alltså, de tror att de är bättre än vad de är ;) Haha min små pojkar, jag gillar er ändå. Faktiskt. Fast ni är inte riktigt lika bra som jag och Martina är.. :P

Ikväll blir det mys hos Cissigums, det är ju skräckvecka på tv400, och eftersom damen har den kanalen så lär både ikväll och imorgon spenderas hos henne. Riktigt nice, tycker jag allt!

Imorgon blire besök på UM, och sedan tror jag allt att jag ska hoppa in på gymet och träna lite. Mamma kan nog köra mig dit när hon ändå ska över till Ölandet, så får jag ta bussen hem sedan. Ser så ut, faktiskt.

Äh, finns inte mycket vettigt att skriva. Ska nog gå ner och läsa Twilight nu!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar