söndag 25 oktober 2009

Chilla var det ja..

.. men jag vill inte. Jag hatar att chilla. Det är segt. Tråkigt. Segt. Jag vill inte, jag vill umgås med någon. Fast nu är det ju lite onödigt, ska hämta mamma vid flyget om en och en halv timme. Och efter det lär jag väl stanna här hemma, har inte träffat henne på tre veckor ju.

Bah.
Ja, jag är uttråkad. Och inget har jag att läsa heller. Tänkte dra igenom twilightböckerna igen, men de har jag ju inte. Så det blir svårt. Tänkte läsa något annat. Men jag orkar inte börja på en Stephen King nu när det blir massa plugg. Kommer ändå inte ha tid att läsa ut den på länge.
Tänkte även läsa igenom milleniumtriologin igen. Men första boken är inte här. Den är bortsprungen, och jag vet inte vart. Så det kan jag inte heller göra.
Det suger.

Yepp.

Men var och tränade förut i alla fall. Och så har jag tvättat två maskiner, och hängt upp dem på tork. Upptäckte att mitt utbud av kläder inte var det största. Måste sy in en knapp i en kjol också. Fast det väntar jag nog med tills mamma kommer hem. Har ingen lust att vara huslig, jag vill bara vara sällskaplig just nu. Faktiskt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar