tisdag 27 oktober 2009

Lite klantigt

Ja, det måste jag dårakt säga. Slocknade i soffan förut, i sluttampen av Vem vet mest. Inte så att det inte var förbannat skönt att sova, det var det. Problemet är bara hur jag ska kunna sova inatt.. Det lär bli svårt, eftersom jag nyss vaknat efter en och en halv timmes sömn. Tjihoo. Underbart. Föreläsningar imorgon och sedan projektarbete, och förmodligen ingen sömn inatt. Kaffe, here i come! Adam, tar du med koffeintabletter?

Innan jag slocknade i soffan var jag och Mälis på utflykt hos Bea i hennes affär Confetti på Ölands Köpstad. Det blev mycket skratt, mycket serious talking och en del inhandlat. Känns skönt att vara klar med några presenter i god tid i alla fall! Det jobbiga med den där affären är att det är förbannat svårt att gå därifrån tomhänt. Man tar liksom alltid något med sig. Hur fina saker som helst, och bra priser. De har även otroligt trevliga affärsbiträden där. Dvs Bea, min bästa vän i universum och hennes föräldrar, de coolaste föräldrarna som finns. Ärligt! Checka in den när ni har vägarna förbi Ölands Köpstad någon gång, och njut!

Men nähe, nu är det väl dags för mig att glo lite när vi börjar imorgon och fundera på hur jag ska kunna somna inatt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar