söndag 25 oktober 2009

Jag vet...

.. syster, att jag uppdaterar ofta. Men ibland har man inget liv och idag är en sådan dag.
Jag har faktiskt väldigt väldigt tråkigt.
Det är fortfarande en halvtimme kvar tills jag kan åka. Om jag inte vill sitta i bilen på flytplatsen och vänta istället för här. Vilket inte känns så inspirerande. Faktiskt. Lite trevligare att sitta här så. Tycker jag allt.

Har ju en del roliga vänner i alla fall. Det känns bra. Melissa är så söt. Hon har världens bästa avslut till miljödebatten. Om hon nu får använda det :P Haha. Men jag vågar inte skriva det här om det nu är så att hon får använda det, vet inte riktigt vilka som är inne och läser bloggen. Inte bra om hennes motståndare är inne, även om jag har svårt att tro det. De kanske har spioner? Who knows liksom.

Äh, ska gå och platta luggen och lite sådär nu, för att döda lite tid.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar