tisdag 20 oktober 2009

Alltså, kärlek.


Ja, så är det.

Kärlek, det är det rätta ordet. Satt här och kände mig ensam och ledsen i min ensamhet, och vilka är det då som lyser upp min dag? Jo, självaste små 90-talisterna Basse och David.

Vad ska jag göra utan er en vacker dag? Usch säger vi om det.

Nu är jag sådär glad igen. Tack älskade vänner. Ni är bäst helt enkelt!


Men, så äre.

Även Andra Avenyn har ju lyst upp kvällen, måste se till att följa det ordentligt i fortsättningen. Underbart program. Ohyes, indeed.


LalalaALlaALlalala lite speedad, ohyes. Hög på livet. Någon som kommer ihåg den cd:n från monokrom? Har två här hemma, aldrig lyssnat på dem.

Detta ledde mig genast in på cd:n från Rokk&Texxt efter skrivarlägret 2004. Första skrivarlägret. Det där med svansen och mössan och folket. Emma och Mia och Emil och Rebecka och William och fler. Underbar vecka i juli, vill jag dårakt minnas att det var. Kalas helt enkelt.


Men nu ska jag ta mig ur det här nostalgipratet och kanske hitta på något roligare. Spela jewel puzzle på facebook tillexempel. Jepp, jag tror det får bli så. Och lyssna lite på Mojje för att få in rätta stämningen liksom! YEY!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar