tisdag 27 oktober 2009

Lalalalala

Jepp. Sitter och lyssnar på massa kärlekslåtar. Vilket är nice. För jag har hittat massa nya tack vare Frasse, André och Sanna. Tack tack tack tack. Plus några gamla tack vare min gamle galosch Bea.
Alltså, för jävla nice.

Snart tror jag det är dags för mig att lägga mig i sängen ändå, tror inte jag kommer sova, men då är jag i alla fall i viloläge. Får läsa Twilight tills jag slocknar helt enkelt. Och det är ju aldrig helt fel, underbara jävla bok!

Att prata med folk lyser alltid upp, och när man får komplimanger är det ju aldrig fel. Fast det bästa är när man kan hjälpa någon som verkligen behöver det. Det är det som gör mig mest lycklig, att göra andra lyckliga. Underbart!

PUSS

1 kommentar:

  1. Ännu ett framträdande av moi. Me like! Sen håller jag dom tummar jag har för att jag lyser upp för dig, mina batterier kan ibland vara lite halvtaskiga, men säg till såfall? ;)

    Komplimanger får man inga när man lämnar nån ensam mitt i natten. Minuspoäng!

    SvaraRadera