torsdag 29 oktober 2009

Förresten

Japp, nu har jag varit igång och tänkt igen. På det här med bloggar, själva grejen alltså. Jag läser ju mest mina vänners bloggar, eftersom jag tycker det är intressantast. Förut läst jag en jävla massa bloggar, nu gör jag bara det när jag inte har någonting att göra.

Men i alla fall, mina vänners bloggar är bra att ha. För vissa av dem träffar jag inte så ofta längre, eftersom vi har fullt upp på olika håll hela tiden. Då är det ett skönt sätt att hålla kolla på vad som händer i deras liv, även när vi inte pratar. För det känns som att jag ändå är med, fast inte sådär nära. Äh, jag fattar vad jag menar, och jag är glad att du skriver, Bea <3 Du kommer alltid vara min bästa vän, no matter what!

En annan gammal vän som jag läser, är en som jag förlorade (eller nej, inte förlorade, tappade kontakten med) när jag och Marcus bröt upp. Och att läsa hennes blogg gör mig alltid så glad, eftersom hon även har en liten tjej som jag fick vara med under hennes första halvår. Detta göra att jag såklart fortfarande är intresserad av vad som händer i hennes liv, och jag håller mig uppdaterad via moderns blogg. Som när jag fick läsa att tösen tagit sina första steg. Vilken lycka jag kände då, hela jag sken upp och blev riktigt glad. Jag önskar er all lycka, Lina, Henke & Anabelle.

Så, japp, nu har jag tänkt.
Och berättat om mina tankar.
Ådedåva.
Så, tack för mig.

PUSS

1 kommentar:

  1. Bloggar kan vara bra :)Du har ju TVÅ stycken mkt läsning för min del framöver ....

    SvaraRadera