tisdag 1 juni 2010

2 juni 2010

Japp, det är det idag. Den 2 juni 2010. Och idag ska jag;
- hjälpa syster att flyttstäda
- träna
- handla
- tvätta
- chilla

Så ser dagens planer ut. Jag gillar särskilt den där chill-delen! Ska även försöka hitta observationsgrejen som vi gjorde för längesedan så jag kan skicka in den, verkar inte som jag har gjort det. Haha, lite lost eller, det var månader sedan. Jaja, det är sådant man får ta. Ska leta reda på den idag och skicka iväg den!

Men, annars inte mycket nytt på den här fronten. Snart är det här läsåret slut och nästan alla åker hem. Det gillas inte särskilt hårt. Men jag vet ju att de flesta kommer tillbaka efter sommaren, det kommer bara vara så tråkigt under tiden. Tur att man har jobb att fokusera på då. Det bästa med att alla åker hem är jag får mer tid över till mina gamla som jag saknar mycket mycket mycket! Så lite bra är det ju ändå!

Äh, nu kommer snart mamma!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar