tisdag 15 juni 2010

You made my day

Haha Sjögren. Den andra lillebrodern jag aldrig fick, you made my day. Så störd, jag skrattar fortfarande. Haha och det får mig att sakna de andra nötterna med, KOM TILLBAKA HIT NU! För första gången i mitt liv ber jag; kan sommaren vara slut snart? Jag kan, till och med, gå med på att vi flyttar min födelsedag till hösten, bara sommaren tar slut och alla kommer tillbaka så jag får umgås med idioter igen. För jag saknar er. Plus att det inte är bra för resten av mina vänskaper när ni är borta, jag blir så jävla bråkig mot dem när jag inte har er att tjabba med! Och så saknar jag er. Mycket. Bah.


Annars är det tvätt på gång för tillfället. Var ute och joggade/gick en sväng förut med. Det var riktigt skönt faktiskt. Och så har käkat lunch.
Gjorde dagens goda gärning i tvättstugan. Hjälpte en dam med hur man tvättar därnere. Då kände jag mig bra.
Sedan förbannade jag Kalmarhem lite. En (minst!) tvättmaskin är sönder, + två torktumlare. Tjiho, sa jag inte. Helvete var mer det ord som kom ur min mun. Förbannad var jag en stund, men sedan fick jag idiotsms och då skrattade jag igen. Ska för övrigt höra av mig till Kalmarhem om detta. Det suger ju en del. Faktiskt.

Men men, sådant är läget, helt enkelt. Nu ska jag diska, sedan bädda, och sedan ta tag i tvätten igen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar