tisdag 29 juni 2010

Soliga tisdag

Ja, idag är en styck solig tisdag, och jag är alldeles ensammen och ledsen. Eller njae, det var inte riktigt rätt. Ensammen är jag, men knappast ledsen. Ska dra mig in till gymet senare, men funderar på att göra det ikväll faktiskt. Calle Kristiansson ska ju spela på larmtorget ikväll, så det vore ju kalas om jag kunde träna innan och sedan sticka bort dit för att titta på honom. Han är ju som sagt min (dock väldigt ovetande både om det och mig) blivande make. Ska se om jag kan lura med någon mer liten tomte in, någon måste ju ha tid för mig, kan jag tycka :)

Annars så börjar jag arbeta imorgon, och det känns jäkligt gött. Ska bli skönt att få något att göra. Men, visst är jag nervös för det, första dagen liksom.. Fast jag har Peters mantra i huvudet "det kan inte bli mer än fel!". Det känns bra, för då är det bara att göra som Maria säger; "gör om, gör rätt!".

Men, nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa lite.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar