måndag 28 juni 2010

Dålig

Ja, lite dålig har jag varit idag. För jag höll mig inte, jävla självdisciplin som bara verkar infinna sig när man ska plugga. Aldrig annars.
Äsch.

Dock träffade jag Pina idag, satt och pratade om precis allt och inget. Det är sjukt att det kan gå så lång tid mellan man umgås och när man väl träffas så är allt som vanligt igen! Eller ja, inte precis som vanligt, sist så var det ju lite annorlunda, vi hade lite mer gemensamt då. Men ändå, det kändes som om vi bara varit ifrån varandra någon månad eller så, inte nästan ett år. Och det var skönt. Och hon var lika sepe som hon alltid var, och det var skönare. Gött vare i alla fall, det ska göras om :)

Imorgon blir det träning och.. ja, det vet jag inte. Träning blir det i alla fall, ska kötta ben imorrn. Och sådära.
Men, dags att ge mig av till sängen och dyka ner i Brisingr, tredje boken i Eragonserien.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar